joi, 5 martie 2015

Am inceput mai multe bloguri pana acum....cred ca nu am gasit unul care sa mi se potriveasca.
Asta ar trebui sa fie un nou inceput....chiar daca momentan ma simt prinsa intr-o prisma a singuratatii....ma simt prinsa in viata mea care nu pare sa merga undeva decat spre singuratate....spre momentul in care toata lumea o sa plece si eu o sa raman aici...singura fara sa pot sa-mi fac prieteni sau orice altceva.Cunosc multa lume in situatia mea...dar acea lume pare sa fie ok cu tot ce e pe aici.....
Si exista multa lume mai ciudata ca mine care parca isi gasesc totusi prieteni...cineva care sa-i inteleaga si cu care sa-si imparta viata....ciudateniile si cam tot...nu neaparat o relatie....
Cred ca aici am gresit eu...am nevoie de prieteni,nu de relatii....si mereu sunt intr-o relatie cu anumiti oameni care ar fi trebuit sa ramana doar prieteni si sa-i pastrez acolo...langa mine si sa ma poata pastra si ei.
Relatiile mele nu merg asa cum am planuit.....desigur...nimic nu merge asa,dar totusi stau si ma gandesc ca la inceput totul a fost bine....pana am inceput sa ne deschidem unul altuia si am aflat cat de diferiti suntem....si apoi am incercat sa facem totul sa merga si ghici ce?....nu prea merge.....
Cred  ca am nevoie de cineva care sa-mi faca lena sa dispara...sa ma tina inpriza intr-un fel sau altul si sa ma ajute sa ma regasesc...pt ca pana la urma cel mai grav lucru la mine e ca nu mai stiu cine sunt....nici nu stiu daca am stiut vreodata....
Vreau sa stiu cum e viata si din alta prisma....vreau sa reusesc sa vad si partea buna...la mine,la oamenii din afara....si la tot ce ma inconjoara....adica stiu ca e bine ca nu am nu stiu ce boala sau ca vad sau ca alte chestii.....dar parca tristetea mea imi tot sta in cale si nu stiu ce a cauzat-o....trebuie sa ma intorc si sa rezolv chestii...doar ca nici macar nu stiu de unde a inceput....cand am inceput sa fiu asa?de ce?si de ce nu pot sa trec peste ca orice om normal care e ranit si se vindeca pana la urma?
Nu sunt o persoana ireparabila,nu?toata lumea poate fi reparat....intr-un fel sau altul prin anumite metode bine studiate si cu rezulate dovedite si oameni care sa le poate sustine......dar eu nu stiu nici o metoda......eu ma invart intr-un cerc de relatii si prieteni care au plecat si doar stau si ma intreb cu ce am gresit....de ce a plecat toata lumea...de ce nu pot sa am o relatie buna pana la sfarsit.....de ce nu pot sa ma inteleg cu cineva atat de bine incat sa pot spune ca de asta aveam nevoie si ca sunt libera si nu singura.....
Nu stiu de ce fac chestia asta...adica cred ca stiu...probabil pt ca nu am cu cine sa vorbesc despre asta fara sa plictisesc sau intristez......dar totusi cred ca am nevoie de cineva....un psiholog cel mai probabil....cu toate ca la ce probleme de incredere am eu nu prea e indicat....,as da banii degeaba pe cineva caruia nu-i pasa de mine....plus ca in lumea asta nu pare sa existe cineva care doar vrea sa ajute....
Nu nu stiu daca eu am ajutat vreodata sau dac totul a fost din interes....
Trebuie sa nu mai traiesc in trecut si incep sa privesc spre viitor cu incredere si speranta...oricat de greu ar fi......doar ca nu stiu cu ce naiba sa incep....
Vreau sa stiu cine sunt si de ce sunt asa...........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu